نکات مهم مربوط به مشاهده اطلاعات سامانه

۰۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۴ کد : ۳۶۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۱۲

لطفاً قبل از ورود به سامانه این نکات را مطالعه نمائید:

۱- همکارانی که کمتر از دو سوم مدت ارزیابی در محل کار حضور داشته باشند (چهار ماه از شش ماه اول سال ۹۷)، در زمان شروع ارزیابی از فهرست ارزیابی شوندگان حذف خواهند شد.

۲- این بازه زمانی فقط برای مشاهده و اطمینان از صحت اطلاعات سامانه است. زمان شروع ارزیابی متعاقباً اعلام می‌گردد.

۳- مدیران نهایی و بلافصل اسامی پرسنل خود را از کارتابل مشاهده و بررسی نمایند.

۴- مدیرانی که در نقش بلافصل هستند ولی کمتر از ۵ نفر پرسنل دارند، اسامی آنها در سامانه جابجا نمایش داده می‌شود.

۵- همکاران محترم در این بازه زمانی می‌توانند توافق نامه دوره قبلی خود را ویرایش و تکمیل نمایند.


( ۴ )