ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۶ کارمندان دانشگاه تهران از تاریخ ۱۲ خرداد لغایت ۳۱ خرداد به مدت ۱۱ روز کاری آغاز شد. برای مشاهده متن خبر و لینک بخشنامه کلیک نمایید.

۰۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۵ کد : ۳۵۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۶۸

پیرو اطلاعیه‌های شماره ۳۹۱۲۶۵/۱۵۵ مورخ ۱۹/‏۱۲/‏۹۶‬ و شماره ۱۰۰۵۴/۱۵۵ مورخ ۲۶/‏۰۱/‏۹۷‬ در خصوص مشاهده و تأیید صحت اطلاعات افراد اعم از واحد سازمانی، پست سازمانی، فرم ارزیابی، نام مدیران بلافصل و مافوق در سامانه مدیریت عملکرد کارمندان و با عنایت به اینکه مقرر گردید ارزیابی کلیه کارکنان دانشگاه با توجه به اطلاعات موجود در سامانه پرسنلی و بر اساس احکام و ساختار سازمانی پرسنل انجام شود، به استحضار می‌رساند سامانه "مدیریت عملکرد کارمندان" برای ارزیابی سال ۹۶ آماده بهره برداری می‌باشد.

خواهشمند است دستور فرمائید کلیه افرادی که نقش مدیر بلافصل یا مافوق دارند و کلیه کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی و قراردادی خدماتی، ضمن مطالعه دقیق بخشنامه و اطلاع از ضوابط و مقررات مربوط به"دستور العمل مدیریت عملکرد"، به سامانه مذکور مراجعه و با توجه به راهنماهای موجود نسبت به انجام ارزیابی اقدام نمایند.

(لینک بخشنامه ارزیابی عملکرد کارمندان سال ۹۶)


( ۴ )