بخشنامه شروع ارزیابی عملکرد کارمندان سال ۱۳۹۸

۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰ کد : ۳۹۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۴۵۲۸

با سلام و احترام

پیرو بخشنامه شماره ۹۵۱۳۷/‏۱۵۵ مورخ ۲۵/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ به استحضار می‌رساند سامانه "مدیریت عملکرد کارمندان" برای"ارزیابی سال ۹۸" آماده بهره برداری می‌باشد.

خواهشمند است دستور فرمائید کلیه افرادی که نقش مدیر بلافصل یا مافوق دارند و کلیه کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی و قراردادی خدماتی، ضمن مطالعه دقیق این بخشنامه و اطلاع از ضوابط و مقررات مربوط به" دستورالعمل اجرایی مدیریت عملکرد" و"اصلاحات جدید دستورالعمل"، به سامانه مذکور به نشانی: https://pms.ut.ac.ir مراجعه و با توجه به راهنماهای موجود نسبت به انجام ارزیابی اقدام نمایند.

نکات و شرایط قابل توجه:

۱- مهلت ارزیابی از تاریخ ۲۲/‏۰۶/‏۹۹‬ لغایت ۱۱/‏۰۷/‏۹۹‬ می‌باشد، لذا شایسته است کلیه پرسنل محترم در زمان مقرر نسبت به انجام ارزیابی اهتمام داشته باشند.

۲- همانند ارزیابی سنوات گذشته، همچنان این امکان فراهم است که افراد بتوانند در زمان انتخاب گزینه‌های "عالی"، "خوب"، "متوسط" و… در فرم‌های ارزیابی، نمره مربوطه را تا سقف تعیین شده، تغییر دهند.

تبصره ۱: در هر یک از گزینه‌های مذکور، چنانچه تغییری در نمره توسط فرد انجام نشود، امتیاز تعریف شده به عنوان پیش فرض (که حداقل نمره می‌باشد) لحاظ خواهد شد.

۳- امتیاز دهی توسط مدیر بلافصل می‌بایست با توجه به شاخص‌های کمی پرسنل (قابل مشاهده در فرم ارزیابی) انجام شود و در صورت عدم رعایت در امتیازدهی، اداره کل منابع انسانی با توجه به"بند ۷ اصلاحات دستورالعمل"، نسبت به تغییر امتیازات اقدام خواهد نمود.

۴- امتیاز دهی توسط مدیری که نقش" بلافصل" دارد، در سامانه الزامی است ولی تکمیل فرم ارزیابی برای مدیری که نقش" مافوق" دارد، اختیاری می‌باشد.‌‌‌‌‌‌‌

۵- تکمیل فرم خودارزیابی توسط همکاران منوط به ثبت توافق‌نامه (شرح شغل) می‌باشد و در صورت عدم ثبت توافق‌نامه، امکان تأیید فرم خودارزیابی میسر نمی‌باشد.

تبصره ۲: چنانچه کارکنان محترم بدون درج توافق نامه، فرم ارزیابی را تکمیل نمایند، امتیاز خود ارزیابی در کارنامه لحاظ نخواهد شد.

تبصره ۳: چنانچه فرم ارزیابی توسط پرسنل در موعد مقرر تکمیل نشود، امتیاز آن به نسبت سهم بین سایر ارزیابی کنندگان تقسیم خواهد شد و پس از پایان مهلت ارزیابی، امکان ایجاد دسترسی برای افرادی که فرم خود را تکمیل نکرده‌اند، وجود ندارد.

۶- با توجه به دستورالعمل مدیریت عملکرد، ارزیابی منوط به حضور فرد در سازمان است لذا کارمندانی که حداقل دو سوم مدت دوره ارزیابی در دانشگاه حضور داشته‌اند، مشمول ارزیابی می‌باشند و افرادی که کمتر از ۸ ماه در سال ۹۸ در محل خدمت بوده‌اند در این سامانه ارزیابی نمی‌شوند. (پرسنل دارای مأموریت آموزشی، مرخصی بدون حقوق یا زایمان، بازنشستگان و…)

۷- همکاران محترم می‌توانند در صورت بروز مشکل احتمالی با شماره تلفن ۶۱۱۱۲۲۸۴ (آقای کیان) تماس حاصل و یا درخواست‌ها و سوالات خود را از طریق سامانه گردش مکاتبات اداری به کارتابل ایشان ارسال نمایند. همچنین به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از مراجعه حضوری به این اداره کل اکیداً خودداری گردد.


( ۴۷ )